Spisy akt przekazanych do innych archiwów

Zaczęty przez GAP1, Czerwiec 13, 2015,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

GAP1

Spisy akt przekazanych do innych archiwów należy przechowywać w 1 czy 2 egzemplarzach, i z czego to wynika?

szycha

Jak można robić spis w 1 egz., tylko jedno archiwum miałoby mieć spis tego co przekazało drugiemu?

GAP1

Sorrrki, wyraziłem się niedokładnie. Chodziło mi o ilość egzemplarzy spisu przechowywanych w przekazującym archiwum. 1 czy 2?

metricisRegninotarii

Z tego co dotychczas się zapoznaliśmy z Twoją sytuacją w pracy to jesteście poza "normalnymi" prawami i u Was wszystko jest "po Waszemu" - ciężko więc wyrokować ::) zwłaszcza, iż nazwa insytytucji, w której pracujesz nie została na głos wypowiedziana, nie wiemy również gdzie te akta tak właściwie są przekazywane i na podstawie jakiej decyzji/aktu prawnego. Zobacz zatem przepisy resortowe obowiązujące w Twojej instytucji.

Zajrzyj może jednak najsampierw do rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 16 września 2002 r. w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych. (Dz. U. z dnia 9 października 2002) § 13. 1.