Autor Wątek: jeden pracownik, dwa etaty i instrukcja kancelaryjna  (Przeczytany 1823 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kairos

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 31
  • Płeć: Mężczyzna
Witajcie Forumowicze,

mam dla Was zagwozdkę. Mam grupę pracowników, którzy mają dzielony etat na dwie firmy. W Spółce "A" jest wprowadzona Instrukcja Kancelaryjna i Spółka "B"  także chce wprowadzić swoją IK. I w związku z tym mam pytanie, czy Spółka "B" może stworzyć inną IK niż w Spółce "A"? Żeby nie wyszła sytuacja, że pracowników obowiązują dwie różne IK?
A jeżeli nie może tak być to jak to rozwiązać?
  • Spółka B musi dostosować IK do Spółki A?
  • W IK Spółki A można zawrzeć wyłączenie dla grupy pracowników, którzy mają łączony etat?
  • inne


Sebastian

Offline metricisRegninotarii

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 275
Odp: jeden pracownik, dwa etaty i instrukcja kancelaryjna
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 21, 2015, »
Troszkę za dużo tutaj filozofowania jak na moje oko - jeśli podlegacie pod nadzór AP/inny państwowy nadzór to i tak o tym ostatecznie zadecyduje AP, jeśli zaś firma prywatna to właściciel/szefostwo może wprowadzić osobną instrukcję kancelaryjną dla każdego pracownika, jeśli uzna to za stosowne  :D i nic nikomu do tego.