Proszę bardzo: ostatniej odpowiedzi na pismo wysłane do jednego z urzędów nie mogę pobrać z ePUAPu. Dlaczego nie wiem.... nie da się potwierdzić otrzymania UPD i już.... Odpisałem im prawie 14 dni temu, że mam problem i cisza... Widać cieszą się, że w ogóle dali rade coś wysłać i już im wystarczy.... i to nie mit
Skoro chcesz załatwić sprawę, to może poza spokojnym sumieniem że wysłałeś im prawie 14 dni prośbę o wyjaśnienie, może po prostu zadzwoń i dowiedz się o co chodzi. Może rzeczywiście nie wiedzą lub nie umieją sobie poradzić z problemem.
I nie pisz proszę że nie o to chodzi w elektronicznej administracji, że trzeba zadzwonić, żeby sprawę załatwić, bo to wiemy, ale może właśnie dzięki kontaktowi z tym urzędem, Ty lub ten urząd zgłosicie jakieś błędy lub problemy z ePUAPem do MAiC lub lepiej do CPI. To jest wartość dodana, o której pisał wyżej Jarek.
dla ułatwienia:
Wsparcie użytkowników ePUAP
W związku z przejęciem utrzymania systemu ePUAP przez Centrum Projektów Informatycznych, nastąpiła zmiana danych kontaktowych. Zgłoszenia dotyczące problemów w funkcjonowaniu systemu prosimy zgłaszać telefonicznie lub mailowo.
Telefon: (22) 315 20 30 - czynny w dni robocze, godz. 8:00 ? 16:00
Adres e-mail:
epuap-pomoc@cpi.gov.pl W celu ułatwienia weryfikacji i szybszego rozwiązania problemu w zgłoszeniu (e-mailowym) prosimy o podanie następujących informacji:
1. Dane kontaktowe (instytucja, adres e-mail, nr telefonu).
2. Nazwa systemu operacyjnego i jego wersja.
3. Nazwa przeglądarki internetowej: wersja oraz ustawienia językowe.
4. Czas wystąpienia błędu: data, godzina.
5. Miejsce wystąpienia błędu: na jakim oknie/portlecie/formatce wystąpił błąd: (np. Moje konto, Moje dokumenty, Katalog usług, Repozytorium wzorów itp.)
6. Szczegółowy opis sytuacji, która powoduje wygenerowanie błędu (w krokach) np.:Zalogowałem się do systemu. Przechodzę do obszaru ?Moje konto?. W zakładce ?Moje dokumenty??