Aktualności:

Widzę, że część osób może mieć problemy z zalogowaniem/hasłami/zatwierdzeniem konta szczególnie z domen WP, Onet, Interia  - czytamy watek: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5043.0.html i potem proszę tej sprawie o kontakt na priv rafal.magrys(na)gmail.com

Menu główne

Praca poprzedniego archiwisty

Zaczęty przez Angua, Luty 09, 2015,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Angua

Dzień dobry,
Pozwolę sobie jeszcze raz się przedstawić, jestem nowa na forum i od niedawna prowadzę AZ jednego z teatrów.
Archiwum zakładowe tworzone jest dopiero od ubiegłego roku.
Przez kilka miesięcy pracował dla nas archiwista, który miał za zadanie uporządkować dokumentację z poprzednich lat.

Na tamtą chwilę nikt z nas nie miał jeszcze wystarczającej wiedzy aby zweryfikować jego działania. Po przejęciu archiwum, kilka miesięcy od jego obecności, stwierdziłam że część dokumentacji przygotowana jest niepoprawnie.
Zdarzają się teczki o tych samych sygnaturach, materiały archiwalne częściowo są w teczkach a częściowo w segregatorach, dokumenty w koszulkach, ze zszywkami, nie spaginowane, niewłaściwie uporządkowane, płyty CD znajdują się razem z dokumentami.
Wynika z tego że dokumentacja powinna zostać przygotowana jeszcze raz, ale wymagałoby to zmian w spisach zdawczo - odbiorczych które zostało utworzone.
Czy jest to w ogóle dopuszczalne (poprawienie spisów) , czy należałoby sporządzić do tego jakiś protokół, czy też nie wolno wprowadzać żadnych poprawek ?

Pozdrawiam,
Angua