Aktualności:

21 Rocznica IFAR - króciutka refleksja rocznicowa... --> http://www.ifar.pl/index.php/topic,5040.0.html

Menu główne

wysyłka akt sprawy

Zaczęty przez krzysiekp, Październik 14, 2014,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

krzysiekp

Witam
w trakcie trwania sprawy część akt zostało wysłane do organu wyższej instancji celem rozpatrzenia. Po wydaniu orzeczenia dokumentacja wraz z  decyzją została przysłana jako załączniki do pisma przewodniego celem włączenia do akt sprawy. Jak teraz powinienem postąpić z tą dokumentacją aby odzwierciedlała przebieg sprawy ? Czy te dokumenty mam ponownie umieścić zgodnie z chronologią ich powstawania (co oznacza odłączenie od pisma ) czy pozostawić przy tym piśmie wraz z decyzją ?

stany

       Myślę, że lepiej ułożyć chronologicznie, choć ułożenie wg. drugiego sposobu też będzie zrozumiałe.Decyzja należy do prowadzącego sprawę.  Inne jest też  spojrzenie na dokumentację, gdy się ją ma na żywo przed sobą.

GAP1

Moim zdaniem należy ułożyć akta sprawy zgodnie z logiką jej prowadzenia, a nie totalnie chronologicznie. Przecież w ostatecznym rozrachunku i tak pismo rozpoczynające sprawę będzie na samej górze, a kończące na dole.

stany

No i mamy jeszcze jeden sposób archiwizowania ,,z logiką prowadzenia ,,. Pierwsze na górze, a ostatnie na dole- to jak się nazywa takie ułożenie ?

szycha

Znając poczynania w archiwach wyodrębnionych,GAP1zapomniał dodać,że pismo przewodnie,którym przysłano decyzje i zwrócono akta ma kat. Bc ;p żarcik;)

A tak na poważnie, to ja bym odłożył akta tam gdzie były. Organ poprostu zwraca wykorzystane akta.

GAP1

Ha, ha, ha. Faktycznie żarcik. A tak na poważnie - kwestię BC już wyjaśniłem, więc nie zamierzam ponownie się tłumaczyć. Natomiast w kwestii ułożenia akt sprawy - słownictwo niezbyt specjalistyczne, ale filozofia działania prawidłowa.

szycha

A jak się układa akta wg "logiki prowadzenia"? Może kolega rozwinie ten skrót myślowy?

GAP1

Układa się zgodnie z działaniami prowadzonymi podczas prowadzenia danej sprawy. Generalnie zgodnie z chronologią, ale poszczególne działania muszą być ze sobą połączone, czyli pismo wychodzące i cała korespondencja w związku z tym prowadzona muszą być połączone ze sobą, nie można ich rozdzielać, bo chronologia w ramach całej sprawy nie będzie zachowana.

szycha

Cytat: GAP1 w Październik 16, 2014,
[...] bo chronologia w ramach całej sprawy nie będzie zachowana.

czyli jednak chronologicznie ;)

archiwistka90

czy tylko ja nie rozumiem o co chodzi szanownemu koledze z archiwum wyodrębnionego? :)

szycha

Cytat: archiwistka90 w Październik 16, 2014,
czy tylko ja nie rozumiem o co chodzi szanownemu koledze z archiwum wyodrębnionego? :)

nie jesteś osamotniona archiwistko90  ;)

krzysiekp

co w moim pytaniu jest dla Ciebie Archiwistko90 niezrozumiałe ?

szycha

krzysiekp to nie o Ciebie chodzi, a o GAP1  ;)

GAP1

Jeśli ktoś chce rozdzielać wszystkie pisma akt sprawy tylko na podstawie chronologii, to gratuluję.

stany

 Wniosek jest taki:  należy układać wg. najnowszego sposobu   " logiki prowadzenia ".