Internetowe Forum Archiwalne > Archiwa Zakładowe

Brakowanie dokumentacji księgowej

<< < (2/2)

Anonymous:
faktury i noty do dokumentacja księgowa, ale na to samo wychodzi, bo chodzi o przechowywanie ze względów podatkowych.
To trzebaby chyba zapytać jakiegoś księgowego.

Anonymous:
Dokumentacja podatkowa i księgowa są w wykazie w różnych miejscach. Dokumentacja księgowa może nie wiązać się z podatkani, np. faktury i rachunki za zakupione towary, poza tym księgi rachunkowe itp.
A zresztą i tak  komórki finansowe, najczęściej nie chcą niszczyć tych papierów nawet po upływie 6 lat......

Anonymous:
faktury i rachunki jak najbardziej wiążą się z podatkami  :)  podobnie księgi rachunkowe

--- Cytuj ---A zresztą i tak komórki finansowe, najczęściej nie chcą niszczyć tych papierów nawet po upływie 6 lat......
--- Koniec cytatu ---

zważywszy na to jak działa u nas administracja skrabowa to nie dziwię się  :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej