Aktualności:

Widzę, że część osób może mieć problemy z zalogowaniem/hasłami/zatwierdzeniem konta szczególnie z domen WP, Onet, Interia  - czytamy watek: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5043.0.html i potem proszę tej sprawie o kontakt na priv rafal.magrys(na)gmail.com

Menu główne

Aktotwórca na opisie teczki

Zaczęty przez GAP1, Marzec 21, 2014,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

GAP1

Mam zapytanie odnośnie właściwego zapisu aktotwórcy na teczce w przypadku reorganizacji danej jednostki organizacyjnej podczas prowadzenia sprawy.
Jeśli sprawa była prowadzona w latach 2010-2013, a po drodze zmieniła się struktura organizacyjna urzędu, czyli najpierw sprawę prowadził jeden departament i wydział, a potem inny departament i wydział, to jaki powinien być odpowiedni zapis na teczce?

marcia

Moje AP zaleca nam pisanie nazwy ostatniego, "najświeższego" wydziału (piszemy tylko nazwę urzędu i nazwę wydziału).
"Życie jest zbyt krótkie, by było małe." B. Disraeli.

Hanna Staszewska

Koledzy z nadzoru z Archiwum poznańskiego zalecają tak samo.

GAP1

Czy, aby już ostatecznie uściślić, nie można na teczce napisać nazwy komórki organizacyjnej, która przekazuje akta sprawy do archiwum (a może najpóźniej 2 lata po jej zakończeniu, chociaż często u nas następuje to jeszcze później), ale komórki, w ramach której dana sprawa została zakończona.

Hanna Staszewska