Witam, pracuję w Starostwie Powiatowym na stanowisku inspektor ds. obronnych. Problem dotyczy zdania do AZ teczek 5224 z lat 2006-2010 w których zarejestrowane były dokumenty niejawne. W roku 2013 po dokonanym przeglądzie zniesiono klauzulę tajności, ale powstał problem ze zdaniem. W nowym JRWA nie ma takiej pozycji, temat który wcześnie był ogólny rozmieniono, na co najmniej dziesięć rozdzielając przy okazji sprawy obronne , obrony cywilnej oraz wojskowe. Osoba zajmująca sie archiwum twierdzi ze nie może tego przyjąć i każe mi je segregować na poszczególne zagadnienia zgodnie z nowym JRWA, ja jednak uważam iż zastosowanie w tym przypadku mają wyłącznie stare przepisy sprzed 2011 na podstawie, których mogę prawidłowo sklasyfikować teczkę oraz określić jego kwalifikację. Druga sprawa dotyczy dokumentów niejawnych z 2005 a obecnie juz jawne (od 2013), ale zarejestrowanych i nie dołączonych do teczki (też nieszczęsne 5224) ale juz zdanej do AZ przez mojego poprzednika. Co teraz zrobić z tymi pismami? Ja zaproponowałem sporządzić podteczkę i zdać ją za np. numerem 5224-20 do archiwum, oczywiście kwalifikacje teczka musiałby być taka sama jak teczki "matki".