Pod względem okresu przechowywania akta kat. A z zakresu spraw sądowych są specyficzne - 25 lat nie jest wyznaczone "z urzędu", może to być 50 lat ale równie dobrze - 20 lat, w przypadku dokumentacji administracyjnej jest już "normalnie". Stąd też nie widzę nic złego w dodawniu cyfry po oznaczeniu kat. A - koniec końców kolumna z kategorią ma przecież oznaczać okres przechowywania akt w AZ.
Co do obecności kolumny "liczba stron" na spisie do AZ - nie ma obowiązku zamieszczania takiej kolumny na spisie zd-odb akt przekazywanych do AZ, inna sprawa jest przy przkeazywaniu do AP, bo wtedy rzeczone może sobie obecności takowej kolumny zażyczyć, choćby dlatego, iż ułatwia to import danych ze spisu do bazy danych (np. IZA, ZOSIA). Niemniej w "standardowym" spisie akt przekazywanych do AZ (z rozpoządzenia w 2002 roku) nie ma takiej kolumny uwzględnionej.
Jak mniemam chodzi o akta sprawa sądowych - bo skąd w archiwum zakładowym sądu dokumentacja administracyjna kat. A o czasookresie przechowywania 50 lat?