Autor Wątek: Program do zarządzania dokumentacją płacową i osobową.  (Przeczytany 824 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline marcia

  • archiwista
  • ***
  • Wiadomości: 305
  • Płeć: Kobieta
Drodzy Forumowicze, może coś mi doradzicie.
Wynikła taka pilna sprawa, że będziemy mieli ok 1200 mb akt płacowych i osobowych po zlikwidowanych zakładach pracy. Część jest zdigitalizowana, część nie. Czy moglibyście wskazać jakiś dobry program/ system do zarządzania taką dokumentacją? Mieliście kiedyś podobną sytuację? Moim zdaniem, najważniejsze jest tu najpierw zdigitalizowanie pozostałej części, ale może to tylko moje zdanie? Od czego najlepiej zacząć? Wiecie może, czy można skorzystać z jakiegoś programu UE, co by zdobyć fundusze na digitalizację lub zakup sprzętu do ww?
Dziękuję bardzo za wszelkie wskazówki :)
Dodam, że nie mamy czytników kodów kreskowych i innych takich wynalazków :)
"Życie jest zbyt krótkie, by było małe." B. Disraeli.