Drodzy Forumowicze, może coś mi doradzicie.
Wynikła taka pilna sprawa, że będziemy mieli ok 1200 mb akt płacowych i osobowych po zlikwidowanych zakładach pracy. Część jest zdigitalizowana, część nie. Czy moglibyście wskazać jakiś dobry program/ system do zarządzania taką dokumentacją? Mieliście kiedyś podobną sytuację? Moim zdaniem, najważniejsze jest tu najpierw zdigitalizowanie pozostałej części, ale może to tylko moje zdanie? Od czego najlepiej zacząć? Wiecie może, czy można skorzystać z jakiegoś programu UE, co by zdobyć fundusze na digitalizację lub zakup sprzętu do ww?
Dziękuję bardzo za wszelkie wskazówki
![Uśmiech :)](http://www.ifar.pl/Smileys/akyhne/smiley.gif)
Dodam, że nie mamy czytników kodów kreskowych i innych takich wynalazków
![Uśmiech :)](http://www.ifar.pl/Smileys/akyhne/smiley.gif)