Aktualności:

Widzę, że część osób może mieć problemy z zalogowaniem/hasłami/zatwierdzeniem konta szczególnie z domen WP, Onet, Interia  - czytamy watek: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5043.0.html i potem proszę tej sprawie o kontakt na priv rafal.magrys(na)gmail.com

Menu główne

Przyjmowanie akt do az - tworzenie spisu spraw i przekazanie do archiwum

Zaczęty przez tomek11, Marzec 04, 2012,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

tomek11

"odziedziczyłem" po poprzedniku 100 projektów (bez spisu spraw). 50 projektów rozpoczeło się w 2009 r a 50 projektów w 2010r.

1. czy mam zrobić spis spraw wspólny czy 2 spisy, z podziałem na  lata?

2. dodatkowo część z tych projektów się zakończyła i chciałbym je przekazać do archiwum zakład. jak to zrobić? korzystając z tego iż i tak zakładam spisy spraw dla projektów które trwają ,założyć trzeci spis spraw /wspólny - dla dokumentów powstałych w  2009 i 2010 i zakończonych w 2011r) i jako spis spraw zakończonych przekazać do archiwum???

marcia

Wg mnie spis spraw powinien być robiony na bieżąco, tzn. kiedy zakładam sprawę, muszę ją zarejestrować w spisie spraw. W tym przypadku ja zrobiłabym tak, że jeśli nie mam spisu spraw, to go już nie tworzę, a np. do akt, które chcesz zdać do archiwum, zrobiłabym po prostu jakąś listę projektów i dała ją do pierwszej teczki albo nawet do każdej. Dla tych projektów, które są niezakończone, zrobiłabym podobną listę.
"Życie jest zbyt krótkie, by było małe." B. Disraeli.

stany

Ja sporządziłbym normalny spis spraw wg. daty wpływu -zarejestrowania poszczególnych spraw- projektów,czyli jeden za 2009 ,a drugi za 2010r. Teczki spraw zakończonych np. za 2009-2010, czy 2009-2011 przekazujesz do AZ.

Pozdrawiam

EwelinaP

Ja w takim przypadku (a miałam do czynienia z kat. A) odtworzyłam spis spraw z adnotacją, że był on utworzony już post factum. Warto zrobić coś takiego chociażby dla sprawdzenia, czy wszystkie dokumenty w reczce zostały właściwie zaklasyfikowane.

tomek11

Cytat: stany w Marzec 05, 2012,
Ja sporządziłbym normalny spis spraw wg. daty wpływu -zarejestrowania poszczególnych spraw- projektów,czyli jeden za 2009 ,a drugi za 2010r. Teczki spraw zakończonych np. za 2009-2010, czy 2009-2011 przekazujesz do AZ.

Pozdrawiam

czyli tworze 2 spisy i czekam do zakończenia wszystkich projektów żeby przekazać je do AZ?czy  jednak mogę wcześniej czesc projektów juz zakończonych oddac do AZ?

stany

   W 2009 r. masz 50 spraw zarejestrowanych, zakończyłeś w 2010 wszystkie 50 przekazujesz do AZ , jeżeli nie zakończyłeś  1 sprawy z tych 50, to kończysz w 2011 i wtedy przekazujesz wszystkie 50 do AZ ,wtedy w spisie z-o  daty skrajne będą  2009-2011,  i na teczkach odpowiednio opisujesz daty skrajne.

rogger

Witam!
Zastanawiam się, jeśli wniosek wpłynął do firmy w 2012 r., ale klient go wysłał jeszcze w 2011 r., do jakiego rocznika mam zakwalifikować tą dokumentację... Z góry dziękuję za wszelkie sugestie :)

Tomciaz

Moim zdaniem 2012 - czyli od chwili nadania biegu sprawie.

peter7712

Dokładnie. W spisie spraw data pisma z 2011. Data wszczęcia sprawy 2012, a więc dla was sprawa zaczyna się w 2012.

marcia

Podzielam zdanie poprzedników - początek sprawy u Ciebie to rok 2012.
"Życie jest zbyt krótkie, by było małe." B. Disraeli.