Mam taki problem. Z teczek, które od jakiegoś czasu przeglądam, wydzieliłam dokumenty, które ewidentnie nie pasują do opisu teczki (np. w "inne sprawy administracyjne" komórki o symbolu AA były dokumenty dotyczące działalności naukowej, o znakach DN, NB, czyli komórek Dyrektor i Zastępca ds. Naukowych. Ok, wydzieliłam, chcę przyjąć ponownie na stan archiwum. Dokumenty, które teraz przerabiam, pochodzą z czasu (lata 70.), kiedy nie obowiązywał jeszcze wykaz akt - wtedy stosowany był system dziennikowy, czyli mam np. znak 1503/DN/1974. Załóżmy, że to pismo zaczyna sprawę, potem jednak mam pisma (dotyczące tej samej sprawy) o znaku NB, czyli już inna komórka, lub w ogóle bez symbolu (tylko np. 1566/1974). Jak to połączyć, skoro symbole komórek są różne, czyli w efekcie nawet nie dałoby się utworzyć teczki, bo niby z jakim symbolem komórki?
Czy ktoś miał podobny problem?
Pracuję w instytucie naukowym pod nadzorem Archiwum PAN.