Rzeczowy wykaz akt dla szkoły

Zaczęty przez archiwista samorządowy, Styczeń 02, 2006,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

archiwista samorządowy

Chciałbym zapytać jak wyglądać powinna procedura wprowadzania zmian w wykazie akt dla jednostek podległych? Czy szkoła podlegająca gminie powinna stosować ten sam wykaz co gmina i tylko go rozbudować zwracając sie do AP o zgodę? Czy też to wójt gminy powienien  wystąpić do AP o rozbudowę wykazu akt dla gmin i związków międzygminnych o hasła szczegółowe dla szkół?Wielki dzięki za pomoc.

Anonymous

Każda jednostka podległa powinna sama opracować dla siebie normatywy i oddzielnie zatwierdzić w archiwum państwowym, jeśli nie zostały one wydane organ nadzorujący merytorycznie czyli przez kuratorium oświaty. Wspomnianego wykazu dla gmin i związków międzygmminnych nie można przecież rozbudować o hasła "Dzienniki lekcyjne"- kat. B5:)

Anonymous

pozwole sobie nie zgodzic sie z powyzsza interpretacja. W zwiazku z faktem, iz sa to jednostki organizacyjne gminy i podlegaja wojtowi, to wojt tej gminy moze wystapic do archiwum panstwowego z prosba o dokonanie zmian w wykazie i wprowadzic go we wszystkich jednostkach podległych w gminie