Internetowe Forum Archiwalne > Archiwa Zakładowe
Rzeczowy wykaz akt dla szkoły
(1/1)
archiwista samorządowy:
Chciałbym zapytać jak wyglądać powinna procedura wprowadzania zmian w wykazie akt dla jednostek podległych? Czy szkoła podlegająca gminie powinna stosować ten sam wykaz co gmina i tylko go rozbudować zwracając sie do AP o zgodę? Czy też to wójt gminy powienien wystąpić do AP o rozbudowę wykazu akt dla gmin i związków międzygminnych o hasła szczegółowe dla szkół?Wielki dzięki za pomoc.
Anonymous:
Każda jednostka podległa powinna sama opracować dla siebie normatywy i oddzielnie zatwierdzić w archiwum państwowym, jeśli nie zostały one wydane organ nadzorujący merytorycznie czyli przez kuratorium oświaty. Wspomnianego wykazu dla gmin i związków międzygmminnych nie można przecież rozbudować o hasła "Dzienniki lekcyjne"- kat. B5:)
Anonymous:
pozwole sobie nie zgodzic sie z powyzsza interpretacja. W zwiazku z faktem, iz sa to jednostki organizacyjne gminy i podlegaja wojtowi, to wojt tej gminy moze wystapic do archiwum panstwowego z prosba o dokonanie zmian w wykazie i wprowadzic go we wszystkich jednostkach podległych w gminie
Nawigacja
Idź do wersji pełnej