Autor Wątek: Archiwizacja ksiąg inwentarzowych  (Przeczytany 3693 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Dory

  • archiwista
  • ***
  • Wiadomości: 394
Archiwizacja ksiąg inwentarzowych
« dnia: Październik 18, 2013, »
Jak archiwizujecie księgi inwentarzowe, jeśli chodzi o podanie dat skrajnych? Księgi te prowadzone są przez wiele lat, należy zatem podać lata skrajne, od pierwszego zapisu do ostatniego, tak? Nie jest ważny rok założenia księgi?
A jeśli w księdze lata nie są ciągłe, tzn. występują luki w zapisach? Trzeba zapisać lata tak, jak wskazuje księga?

Offline Dory

  • archiwista
  • ***
  • Wiadomości: 394
Odp: Archiwizacja ksiąg inwentarzowych
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 25, 2013, »
Nikt nie wie? :'( Jeszcze jedno pytanie: księgi prowadzone są przez wiele lat. W tym czasie zmieniały się komórki organizacyjne (przynajmniej z nazwy, kompetencje pozostawały). Jak w takim razie opisać teczkę? Należy podać wszystkie nazwy komórek funkcjonujących w danym okresie?

Offline inka

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 164
  • Płeć: Kobieta
Odp: Archiwizacja ksiąg inwentarzowych
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 25, 2013, »
ja podaję daty pierwszego i ostatniego wpisu. u mnie pierwszy wpis pokrywał się z datą założenia księgi. Jeśli chodzi o to, jaka komórka zdaje księgi, to wpisałam tylko nazwę ostatniej, która je prowadziła.