Aktualności:

Widzę, że część osób może mieć problemy z zalogowaniem/hasłami/zatwierdzeniem konta szczególnie z domen WP, Onet, Interia  - czytamy watek: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5043.0.html i potem proszę tej sprawie o kontakt na priv rafal.magrys(na)gmail.com

Menu główne

Pieczęc wpływu

Zaczęty przez archum89, Listopad 22, 2012,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

archum89

Mam pytanie do innych archiwistów zakładowych. Otóż pracuję w Urzędzie, gdzie jestem archiwistą zakładowym- jestem po studiach archiwistyki i nie mogę zgodzić się z opinią AP. Jako organ nadzorujący kontroluję szkoły i przedszkola w mojej gminie w zakresie archiwistyki i zarządzania dokumentacją. I mam pewien problem m.in przedszkole w mojej gminie wysłało do zaopiniowania instrukcję kancelaryjną, jrwa. I AP poinformowało ich iż muszą zmienić pieczęć wpływu ponieważ nie ma tam miejsca na wpisanie znaku sprawy. Ale jak to?? Przecież zgodnie z Rozporządzeniem PRM z dn. 18 stycznia 2011 r Instrukcja kancelaryjna, rozdział 1 par. 7 pkt 6 pieczęć wpływu to- "odcisk pieczęci lub nadruk umieszczany na przesyłkach wpływających na nośniku papierowym, zawierający co najmniej nazwę podmiotu, nazwę pkt kancelaryjnego,datę wpływu, a także miejsce na umieszczenie numeru z rej przesyłek wpływających i ewentualnie informację o liczbie załączników". Wszystkie te wymagania mają zamieszczone na pieczątce, ale żadnej tu mowy o miejscu na wpisanie znaku sprawy?!  My jako urząd znak sprawy nadajemy długopisem na 1 stronie wniosku w lewym górnym rogu, a nie w obrębie pieczęci. I kto tu ma rację jak być powinno? AP czy Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów..... Dziwna sytuacja

archiwistka90