Aktualności:

UWAGA:  - Upgrade do wersji 2.1.4 - zakończony... proszę o zgłaszanie ewentualnych błędów tutaj: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5037.msg32648.html#msg32648

Menu główne

sprzatanie archiwum?

Zaczęty przez kalon, Czerwiec 24, 2013,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

kalon

Witam
jako archiwista, jakoś tak się przyjęło, że sama sprzątam sobie od ponad 5lat archiwum.
Mam dwa tzn. jedno na miejscu, drugie usytuowane 15min. od urzędu,
dość duże pomieszczenie.
Zastanawiałam się czy nie powinnam mieć dodatek za sprzątanie jakby nie było, mycie regałów odkurzanie, mycie podług, mam sporo pracy i robię to sama.
Fakt w zakresie czynności jest punkt:-
-dbanie o ład i porządek oraz estetyczny wygląd archiwum
w rozumieniu moich przełożonych mam sobie sprzątać i tak też robię, jednak nurtuje mnie to?
A jak jest u Was? ???
pozdrawiam
:)

marcia

Wg mnie należy ci się dodatek, w końcu są to dodatkowe zadania, a "ład i porządek" dotyczą raczej ładnie poukładanych teczek :) u mnie panie sprzątające mają przydziały na magazyny archiwalne. Biuro jest sprzątane codziennie a magazyny w razie potrzeby - od co dwa tygodnie do raz na kwartał, zależy który.
"Życie jest zbyt krótkie, by było małe." B. Disraeli.

muniekdm

Ostatnio u mnie była zmiana zakresów czynności i w moim zakresie również pojawił się taki zapis. Wydało mi się to trochę śmieszne, ale widzę, że mój przypadek nie jest odosobniony i takie zapisy się pojawiają. Na szczęście u mnie magazyny sprzątają panie sprzątaczki. Od czasu do czasu, jak zgłoszę taką potrzebę.

kalon

Widać władze radzą sobie w ten sposób z cięciami(budżet),
myślę o tym dodatku dlatego, że obszar magazyny jest bardzo duży, a zanim do niego dojdę mijam pomieszczenie, i dwie wnęki wiec i dojście trzeba posprzątać niestety.
No cóż musze tą sprawę poruszyć w końcu.
Dzięki  :)