Autor Wątek: reorganizacja - kiedy przyjąć sprawy zakończone?  (Przeczytany 2407 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline inka

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 163
  • Płeć: Kobieta
witam, mam pytanie co do interpretacji słowa "niezwłocznie" w par.64, ust. 4. IK z 2011 r. dot. przejęcia dokumentacji spraw zakończonych po reorganizacji.
"4. Pozostała dokumentacja jest przekazywana niezwłocznie do archiwum zakładowego, w trybie i na
warunkach, o których mowa w instrukcji archiwalnej."
Wkrótce ma być w moim urzędzie reorganizacja i z jednego wydziału powstaną dwa. I teraz się zastanawiam, sprawy niezakończone zostaną przejestrowane, a zakończone przyjąć zanim wydział przestanie istnieć?

Offline szycha

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 179
Odp: reorganizacja - kiedy przyjąć sprawy zakończone?
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 11, 2013, »
niezwłocznie - czyli bez zbędnej zwłoki :P Dobrze by było gdyby zrobiono to jeszcze przed reorganizacją, ale znając życie pewnie tak się uda więc pewnie trzeba będzie zrobić to już po reorganizacji.

Offline inka

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 163
  • Płeć: Kobieta
Odp: reorganizacja - kiedy przyjąć sprawy zakończone?
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 12, 2013, »
szycho dobrze znasz życie, bo archiwizacja to rzeczywiście ostatnia rzecz, o której teraz myślą :-\ po prostu dam im trochę czasu na ogarnięcie sytuacji a potem będę się domagać akt