Teraz rozumiem dlaczego uważa Pan (Pani?), że podserie powinny być niewidoczne w Internecie... Nadal jednak nie rozumiem po co te karkołomne operacje - tzn. dlaczego chce Gość sortować serie w inwentarzu według odrębnych kryteriów? Czy może Pan (Pani?) podać jakiś przykład?
Powiedzmy masz zespół wielowydziałowy. Serie tworzą nazwy wydziałów, podserie np. plany pracy, sprawozdania, analizy, itp. oczywiście wszystko sortujesz wg dat i wtedy masz porzadek w wydziale. Ale jeśli oprócz akt tego typu masz akta dla których jednak musisz ustawić sortowanie nie wg dat a tytułu to tutaj tworzy sie problem i dlatego tworzy się rozbudowane podserie.
Przykład chipotetyczny(sortowanie: seria, podseria, daty skrajne, tytuł):
Seria: Wydział Administracyjny
podseria: plany pracy
podseria: sprawozdania z działalności
podseria: analizy
podseria: organizacja własnej jednostki
podseria: organizacja jednostek podległych (różne nazyw, różna liczba jednostek, różne daty) - przy tym sortowaniu bedzie bałagan poniewaz program ułoży wg dat skrajnych. Aby tego uniknąć należy utworzyć dodatkowe podserie np.
podseria: organizacja własnej jednostki-jednostak a
podseria: organizacja własnej jednostki-jednostka b
podseria: organizacja własnej jednostki-jednostka c
A moze być tego sporo. Dodatkowo jeśli masz jeszcze w wydziale kontrole jednostek podległych, sprawozdania z działalności każdej takiej jednostki, to natworzysz sie sporo takich podserii.
A wyboru możesz dokonac tylko jednego. Oczywiscie takie sytuacje nie często sie zdarzają. Ale w wiekszych zespołach to normalka.
Chyba, ze znacie jakąs fajną sztuczkę na to, chętnie sie dowiem?