Od roku jestem w archiwum zakładowym, od pół roku samodzielnie. Poprzedni archiwista nim odszedł na emeryturę poinformował mnie, że odkąd archiwum jest pod nadzorem to w styczniu wysyła do AP spisy zdawczo-odbiorcze kategorii A przyjętej w danym roku. Styczeń nadszedł, tamtego archiwisty nie ma już, a ja mam pewne wątpliwości co do tej metody, dlatego proszę o podpowiedź. Czy powinnam wysłać te spisy? W instrukcji archiwalnej jest standardowo, 4 kopie spisów kat. A w tym jeden do AP. Jednak bardziej zasadne wydaje mi się przekazanie tych spisów w czasie gdy będę do AP oddawać również kartony z aktami niż same spisy. Co jest poprawną akcją w tym wypadku?
PS. Kontaktowałam się z instytucją taką samą jak moja, mająca takie same akta i oni nie wysyłają spisów do AP mimo posiadania kat. A. czekają. W związku z tym nie wiem czy wysyłanie tych spisów nie było tylko wymysłem poprzedniego archiwisty.