Aktualności:

Widzę, że część osób może mieć problemy z zalogowaniem/hasłami/zatwierdzeniem konta szczególnie z domen WP, Onet, Interia  - czytamy watek: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5043.0.html i potem proszę tej sprawie o kontakt na priv rafal.magrys(na)gmail.com

Menu główne

Brakowanie akt kasy zapomogowo-pożyczkowej

Zaczęty przez MarcinP, Grudzień 20, 2012,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

MarcinP

Przy starostwie działa kasa zapomogowo-pożyczkowa. Zastanawiam się jak traktować jej dokumentację? Nie jest to przecież dokumentacja starostwa, tylko dokumentacja kasy, która nie jest ujęta ani w regulaminie organizacyjnym, ani w strukturze starostwa, więc też nie powinna być przekazywana do archiwum zakładowego starostwa. Jak postępujecie z dokumentacją waszych kas zapomogowo-pożyczkowych? Jak ją brakujecie?  ???

marcia

To jest dokumentacja podobna do dokumentów księgowych. Co prawda ja nie jestem w starostwie ale w moim urzędzie było to kiedyś i jest dziś o kat. B5.
"Życie jest zbyt krótkie, by było małe." B. Disraeli.

stany

Kto prowadzi kasę - czy to jest pracownik Starostwa , czy to kasa tylko dla Starostwa , kto założył kasę ?

MarcinP

Kasa jest poza strukturą starostwa i dotyczy jego pracowników oraz jego jednostek. Rozliczenia są prowadzone przez osobę zatrudnioną na umowę zlecenie nie będącą pracownikiem starostwa.

stany

Tak samo jest u mnie ,dokumentacja kasy ,nie jest dokumentacja Starostwa.

Rovan

Cytat: MarcinP w Grudzień 21, 2012,
Rozliczenia są prowadzone przez osobę zatrudnioną na umowę zlecenie nie będącą pracownikiem starostwa.

Zatem kto (jeśli nie starostwo) zatrudnia tę osobę?

MarcinP


stany

 W moim przypadku Kasa  z-p.  znajduje się w jednej z podległych jednost. organizac. Starostwa  i  w tej   j. o.   są zatrudnieni pracownicy kasy  i  tam archiwizują. Należy do kasy Starostwo i wszystkie  j.o.  podległe Starostwu.

MarcinP

Może uda mi się przeforsować w przyszłości wpisanie obowiązku prowadzenia tej dokumentacji w regulamin organizacyjny komórki zajmującej sie finansami i budżetem...  :)

EwelinaP

Witam!
Odnawiam wątek :) Mam problem z tą całą kasą. U nas prowadzi ją pracownik starostwa. Do zarchiwizowania jest teczka z protokołami posiedzeń. Zastanawiam się, jaki nadać numer na teczkę i jaką kategorię archiwalną. Nic mi nie pasuje! (akta pochodzą z 2003 r.). Proszę o pomoc i jakieś sugestie.

MarcinP

Nie mam przy sobie wykazu akt z 1999 r., ale do głowy przychodzi mi 0071 - odnośnie protokołów z posiedzeń.

EwelinaP

0071 - posiedzenia kolegiów, komisji i zespołów... Genialne!  ;D Dziękuję!