Internetowe Forum Archiwalne > Archiwa Zakładowe
Porządkowanie akt powiatowego urzędu pracy - jaki wykaz stosować?
(1/1)
weronika:
Witam !
porządkuje archiwum powiatowego urzędu pracy...i oto pojawił sie problem wynikający z mnogości jednolitych rzeczowych wykazow akt ...
istnieja 3
z 1990 -
z 1997
i z 2001 (zrobiliśmy "wyciąg" z jednolitego rzeczowego wykazu akt dla organów powiatU)
i problem polega na tym ..ze urzednicy porządkowali porzadkowali dok. z lat 1990- 1996..stosowali dowolnie raz wykaz z 1990 a raz z 1997...
w wielu wypadka jest to uzasadniona..o tyle ze w wykazie z 1990 nie znajdują sie hasla klasyfikacyjne odpowiednio opisujace teczkę...
co ja mam w tej sytuacji zrobić..
mamy wielką akcej z barkowaniem.akta porzapierwszy bedą niszczone .i zachodzi koniecznosc przedstawienia spisu w archiwum państwowym..jakiej mozna sie spodziewac rekacji ,reprymendy ??
prosze o uwagi
pozdrawiam
Nawigacja
Idź do wersji pełnej