Porządkowanie akt powiatowego urzędu pracy - jaki wykaz stosować?

Zaczęty przez weronika, Grudzień 07, 2005,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

weronika

Witam !


    porządkuje archiwum powiatowego urzędu pracy...i oto pojawił sie problem wynikający z mnogości jednolitych rzeczowych wykazow akt ...
     istnieja 3
     z 1990 -
     z 1997
     i z 2001 (zrobiliśmy "wyciąg" z jednolitego rzeczowego wykazu akt dla organów powiatU)

     i problem polega na tym ..ze urzednicy porządkowali porzadkowali dok. z lat 1990- 1996..stosowali dowolnie raz wykaz z 1990 a raz z 1997...
      w wielu wypadka jest to uzasadniona..o tyle ze w wykazie z 1990 nie znajdują sie hasla klasyfikacyjne odpowiednio opisujace teczkę...
      co ja mam w tej sytuacji zrobić..
       mamy wielką akcej z barkowaniem.akta porzapierwszy bedą niszczone .i zachodzi koniecznosc przedstawienia spisu w archiwum państwowym..jakiej mozna sie spodziewac rekacji ,reprymendy ??
      prosze o uwagi
pozdrawiam