Autor Wątek: Pieczęc wpływu  (Przeczytany 11827 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline archum89

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 31
Pieczęc wpływu
« dnia: Listopad 22, 2012, »
Mam pytanie do innych archiwistów zakładowych. Otóż pracuję w Urzędzie, gdzie jestem archiwistą zakładowym- jestem po studiach archiwistyki i nie mogę zgodzić się z opinią AP. Jako organ nadzorujący kontroluję szkoły i przedszkola w mojej gminie w zakresie archiwistyki i zarządzania dokumentacją. I mam pewien problem m.in przedszkole w mojej gminie wysłało do zaopiniowania instrukcję kancelaryjną, jrwa. I AP poinformowało ich iż muszą zmienić pieczęć wpływu ponieważ nie ma tam miejsca na wpisanie znaku sprawy. Ale jak to?? Przecież zgodnie z Rozporządzeniem PRM z dn. 18 stycznia 2011 r Instrukcja kancelaryjna, rozdział 1 par. 7 pkt 6 pieczęć wpływu to- "odcisk pieczęci lub nadruk umieszczany na przesyłkach wpływających na nośniku papierowym, zawierający co najmniej nazwę podmiotu, nazwę pkt kancelaryjnego,datę wpływu, a także miejsce na umieszczenie numeru z rej przesyłek wpływających i ewentualnie informację o liczbie załączników". Wszystkie te wymagania mają zamieszczone na pieczątce, ale żadnej tu mowy o miejscu na wpisanie znaku sprawy?!  My jako urząd znak sprawy nadajemy długopisem na 1 stronie wniosku w lewym górnym rogu, a nie w obrębie pieczęci. I kto tu ma rację jak być powinno? AP czy Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów..... Dziwna sytuacja

Offline archiwistka90

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 153
Odp: Pieczęc wpływu
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 22, 2012, »