Autor Wątek: teczka akt osobowych  (Przeczytany 2921 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline krzysiekp

  • starszy(a) archiwista(ka)
  • ****
  • Wiadomości: 502
teczka akt osobowych
« dnia: Czerwiec 21, 2012, »
witam
mam dwa pytania dotyczące zawartości teczek personalnych:
czy zostawiać w nich nie odebrane przez pracowników świadectwa pracy?
czy jeżeli pracownik dostarcza świadectwo pracy  lub inny dokument z poprzedniego miejsca pracy ale wystawioney już w trakcie jego obecnego stosunku pracy to ten dokument należy umieścić w części A czy z racji chronologii powstania w części B?

Offline Rovan

  • st. kustosz(ka)
  • ******
  • Wiadomości: 1214
Odp: teczka akt osobowych
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 22, 2012, »
Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 28 maja 1996 (Dz. U. Nr 62, poz. 286 z póź. zm.) świadectwa pracy z poprzednich miejsc pracy umieszcza się w części A akt osobowych pracownika (par. 6 ust. 2, pkt 1).

Offline archiwistka90

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 153
Odp: teczka akt osobowych
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 09, 2012, »
Jeśli pracownik ni odebrał świadectwa pracy, to masz obowiązek mu je wysłać, za potwierdzeniem odbioru. Inspekcja pracy wpadnie i będziesz miał problem.