Aktualności:

Widzę, że część osób może mieć problemy z zalogowaniem/hasłami/zatwierdzeniem konta szczególnie z domen WP, Onet, Interia  - czytamy watek: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5043.0.html i potem proszę tej sprawie o kontakt na priv rafal.magrys(na)gmail.com

Menu główne

teczka akt osobowych

Zaczęty przez krzysiekp, Czerwiec 21, 2012,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

krzysiekp

witam
mam dwa pytania dotyczące zawartości teczek personalnych:
czy zostawiać w nich nie odebrane przez pracowników świadectwa pracy?
czy jeżeli pracownik dostarcza świadectwo pracy  lub inny dokument z poprzedniego miejsca pracy ale wystawioney już w trakcie jego obecnego stosunku pracy to ten dokument należy umieścić w części A czy z racji chronologii powstania w części B?

Rovan

Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 28 maja 1996 (Dz. U. Nr 62, poz. 286 z póź. zm.) świadectwa pracy z poprzednich miejsc pracy umieszcza się w części A akt osobowych pracownika (par. 6 ust. 2, pkt 1).

archiwistka90

Jeśli pracownik ni odebrał świadectwa pracy, to masz obowiązek mu je wysłać, za potwierdzeniem odbioru. Inspekcja pracy wpadnie i będziesz miał problem.