Autor Wątek: Lokal składnicy akt - czy musi być?  (Przeczytany 9895 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline iwoneczka89

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 10
Lokal składnicy akt - czy musi być?
« dnia: Kwiecień 17, 2012, »
Witam. Nie znalazłam informacji na forum odnośnie mojego problemu. Więc musiałam założyć nowy. Mam nadzieję, że ktoś mi pomoże bo jestem początkująca.
Sprawa ma się tak: pracuje w GOPS-ie. Dawniej nasze dokumenty trafiały do archiwum zakładowego w Urzędzie Miasta ponieważ tam była księgowość więc Burmistrz brał nasze dokumenty. Od roku odłączyliśmy się całkiem od UM. mamy swoją instrukcję kancelaryjną, jrwa. Jednak nie mamy pieniędzy na utworzenie swojej składnicy akt. Czy jest możliwość alby np zawrzeć z Burmistrzem jakąś umowę, by nasze dokumenty mogły być przechowywane w archiwum UM? czy w ogóle są gdzieś takie przepisy które pozwalają na taką czynność. bo ja szukałam i nic nie znalazłam. Może ktoś z Was ma podobną sytuację. Jak to teraz rozwiązać? bo AP wymaga od nas Az a jeżeli brak funduszy na stworzenie takiego az? Pomóżcie:)

Offline archum89

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 31
Odp: Lokal składnicy akt - czy musi być?
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 17, 2012, »
Nie rozumiem bo raz piszesz,o składnicy akt, a później o tym, że AP wymaga od Was AZ...więc w końcu co?
I o co chodzi, nie macie pomieszczenia czy nie macie funduszy by takie wyposażyć?

Offline iwoneczka89

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 10
Odp: Lokal składnicy akt - czy musi być?
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 17, 2012, »
jesteśmy jednostką która nie tworzy dokumentów archiwalnych wiec nie musimy mieć archiwum zakładowego tylko składnicę akt. Jednak ani nie mamy pomieszenia aby utworzyc taką składnicę ani funduszy. I czy możemy zawrzeć umowę z Urzędem Miejskim by u nich składać nasze dokumenty. Bo u nas też nie ma ani archiwisty. jest tylko osoba która powinna odebrac dokumenty i dostarczyć do składnicy. ale takiej owej nie posiadamy.

Offline marcia