Autor Wątek: Powołnie komisji do brakowania  (Przeczytany 2131 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Archivarius85

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 26
Powołnie komisji do brakowania
« dnia: Marzec 26, 2012, »
witam!! jak w swoich miejscach pracy powołujecie komisje do brakowania? Czy jest to pismo do dyrektora firmy/urzędu?? pozdrawiam..

Offline Rovan

  • st. kustosz(ka)
  • ******
  • Wiadomości: 1214
Odp: Powołnie komisji do brakowania
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 27, 2012, »
U mnie w sposób następujący:
1. Pismo do dyrektora (prośba o powołanie komisji)
2. Dyrektor akceptuje i wydaje działowi prawnemu dyspozycję przygotowania tekstu odpowiedniego polecenia służbowego (de facto ja je przygotowuję, prawnicy tylko sprawdzają i podsuwają dyrektorowi do podpisu)
3. Gotowe polecenie służbowe jest rozsyłane do k.o.

Offline EwelinaP

  • archiwista
  • ***
  • Wiadomości: 400
  • Płeć: Kobieta
Odp: Powołnie komisji do brakowania
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 27, 2012, »
Powołanie komisji w moim urzędzie następuje na mocy zarządzenia szefa. W praktyce wygląda to tak, że piszę zarządzenie, które potem sprawdza nasza radczyni. Dalej zarządzenie wędruje do mojej bezpośredniej przełożonej i potem do szefa. On podpisuje e voila! - komisja powołana  :)