Internetowe Forum Archiwalne > Udostępnianie

Zarządzenie nr 15 zmienia zarządzenie nr 4 z 2000 r.

<< < (2/2)

Robert:
Owszem :) Załączam poniżej doc. Konwerter niestety nie rozpoznał polskich znaków na stronie drugiej, ale to już można we własnym zakresie pozmieniać.

AP Lublin przygotował z kolei coś takiego http://lublin.ap.gov.pl/?pliki/formularze/?01_zal1_form.doc




--- Cytat: mooj w Grudzień 30, 2011, ---Czy zmiany w zgłoszeniu użytkownika są bardzo kosmetyczne czy można uznać, że jest to krok w kierunku kart identyfikacyjnych i czytników?
Tzn czy koncepcja opcjonalnego (odpłatnego - dla chętnych) jednorazowego wprowadzenia danych i przypisania ich do karty (typu doskonale od wielu lat znanej w bibliotekach) ułatwiająca życie częstym użytkownikom to jeszcze istnieje czy zeszła?
--- Koniec cytatu ---

Zmiany jak widać nie uwzględniają powyższych opcji. Dlaczego? Póki co nie mamy gotowego (podkreślam gotowego) systemu obsługującego takie elementy. Koncepcja natomiast jest. Co będzie dalej, trudno powiedzieć. Zważywszy na fakt, iż model przyszłego narzędzia (modułu dla ZoSIA) oparty został m.in. na Zarządzeniu nr 4 (nr 15 wprowadza nieznaczne zmiany), wydaje się że gotowe narzędzie będzie wymuszało kolejne stosowne zmiany w Zarządzeniu. Oczywiście przy założeniu, że ZoSIA będzie wdrożona we wszystkich archiwach...

Hanna Staszewska:

--- Cytat: Robert --- Zważywszy na fakt, iż model przyszłego narzędzia (modułu dla ZoSIA) oparty został m.in. na Zarządzeniu nr 4 (nr 15 wprowadza nieznaczne zmiany), wydaje się że gotowe narzędzie będzie wymuszało kolejne stosowne zmiany w Zarządzeniu. Oczywiście przy założeniu, że ZoSIA będzie wdrożona we wszystkich archiwach...
--- Koniec cytatu ---

No właśnie, to jest w sumie smutne, że najpierw budujemy system, mając nadzieję, że wymusi to zmiany w przepisach...
"Przerabialiśmy" to parę lat temu, zaczynając prace nad ZoSIA: równocześnie przygotowaliśmy propozycje zmian w przepisach o ewidencji, próbowaliśmy też zmian w przepisach o inwentarzu. Wyszliśmy ze słusznego (tak nam się wydawało ;D) założenia, że te prace powinny być skorelowane i prowadzone równolegle.

Udało się zbudować podstawowe moduły systemu, trwają intensywne prace nad kolejnymi.

A przepisy???
Niestety...   
Jakieś fatum czy co...

PS.
Oczywiście popieram apel Rafała o powszechne wdrożenia ZoSIA  :)

Robert:
Jeśli były jakieś problemy z korektą błędów po konwersji z pdf, załączam raz jeszcze - poprawione - zgłoszenie użytkownika zasobu archiwalnego w formacie .doc. Gotowe do wydruku.
Pozdrawiam.  :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej