Autor Wątek: Porządkowanie akt w archiwum zakładowym - nieprawidłowe spisy  (Przeczytany 2483 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline MarcinP

  • kustosz(ka)
  • *****
  • Wiadomości: 588
  • Płeć: Mężczyzna
Przejmuję dokumentację aktową w archiwum zakładowym i zdarzają mi się "kwiatki" takie, jak spisy zdawczo-odbiorcze akt kat. A, gdzie przy jednej pozycji spisu jest kilka teczek, co niezgodne jest z zasadami archiwizowania materiałów archiwalnych. Czy w takim wypadku należy sporządzić nowy spis, uporządkowany właściwie, który zostałby dołączony do poprzedniego spisu z odpowiednią adnotacją informującą o uporządkowaniu akt. Czy jest to w ogóle dopuszczalne? Spotkałem się z różnymi opiniami na ten temat...
Pozdrawiam!

Offline Jarek

  • st. kustosz(ka)
  • ******
  • Wiadomości: 1754
  • archiwista zakładowy a nie żaden kustosz
Odp: Porządkowanie akt w archiwum zakładowym - nieprawidłowe spisy
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 22, 2011, »
A dlaczego niewłaściwie? Tylko przy przekazywaniu mat. arch do ap konieczne jest ujęcie jednej teczki pod jedną pozycją.
Jarek Orszulak