Witam
Niedawno przejęłam az. Nie powiem że jest w nim duży bałagan, ale jednak są niedociągnięcia.
Osoba, która oddała mi archiwum, jak i pozostałe osoby z jednostki przekazały mi informację, że "nie jesteśmy pod nadzorem AP, więc nie mam nie przejmować". Rzeczywistość okazuje się jednak inna. Przez przypadek podczas konsultacji w sprawie instrukcji archiwalnej i kancelaryjnej okazało się, że jesteśmy pod nadzorem od 9 lat, ale nie wiadomo czemu o nas zapomnieli i przez te 9 lat nie mieliśmy żadnej kontroli. W związku z tym zaczęłam przeglądać dokładnie to co już jest w archiwum i tak:
1. Okazuje się, że zostały utworzone spisy zdawczo-odbiorcze na których są zarówno kat. B jak i A. Czy należy je zmienić aby każda kategoria była osobno?
2. Spisy z kat. A nie były tworzone w 4 egzemplarzach i nie były nigdy przekazywane do AP. Trzeba je wysłać?
3. Brakuje kilku spisów zdawczo-odbiorczych z wcześniejszych lat, dokumenty znajdują się w az. Jeśli zrobię te spisy wg tych akt, to kto ma je podpisać skoro osoby, które były za to odpowiedzialne w tamtych latach już nie pracują?
To chyba tyle z tych błędów, które póki co znalazłam. Obawiam się że może ich być więcej, gdyż az było prowadzone bardzo po macoszemu.
Bardzo dziękuję za jakiekolwiek porady