Autor Wątek: zarządzanie dokumentacją w izbach celnych i urzędach celnych  (Przeczytany 3478 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Wojciech Woźniak

  • Moderator
  • st. kustosz(ka)
  • *****
  • Wiadomości: 1132
Witam
Na stronie Ministerstwa Finansów opublikowany został Projekt Zarządzenia Ministra Finansów w sprawie zarządzania dokumentacją w izbach celnych i urzędach celnych. Zarządzenie zawiera: instrukcję kancelaryjną, jrwa oraz instrukcje archiwalną. W instrukcji kancelaryjnej wprowadzono 5 (!) "modeli obiegu dokumentacji":
- model elektronicznego obiegu dokumentacji
- model elektroniczno-papierowego obiegu dokumentacji
- model elektronicznej rejestracji spraw
- model elektronicznej ewidencji dokumentów i pism
- model papierowego obiegu dokumentacji
Kierownik jednostki organizacyjnej podejmuje decyzję, który model będzie obowiązujący.
Systemy stosowane dotychczas mają być dostosowane do wymogów zarządzenia w ciągu 5 lat.

pozdrawiam
ww
Sometimes you eat the bear
and sometimes the bear eats you