Autor Wątek: Przekazywanie materiałów archiwalnych do ap - spis zdawczo-odbiorczy  (Przeczytany 4551 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline gonia

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 1
Witam jestem początkującym archiwistą i mam kilka pytań jak sporządzić spis zdawczo-odbiorczy akt do ap. Czy na spisie mam wymieniać komórki organizacyjne i w ich obrębie układać teczki wg symboli z wykazu akt, czy bez podziału na komórki org. wypisać teczki w kolejności narastającej wg symboli z wykazu akt?
« Ostatnia zmiana: Lipiec 01, 2011, wysłana przez Jarek »

Offline marcia

  • archiwista
  • ***
  • Wiadomości: 305
  • Płeć: Kobieta
Odp: przekazanie akt do p
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 21, 2011, »
Ja robię dla każdego wydziału osobny spis, w obrębie którego teczki wypisuję narastająco wg wykazu akt.
"Życie jest zbyt krótkie, by było małe." B. Disraeli.

Offline peter7712

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 33
Odp: przekazanie akt do p
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 22, 2011, »
Ja narastająco tylko według symboli z rzeczowego wykazu akt. I to jeszcze na przykładzie obecnie obowiązującej instrukcji (bez wpisywania numerów), ponieważ nie posiadam instrukcji z tamtego okresu.

Offline Jarek

  • st. kustosz(ka)
  • ******
  • Wiadomości: 1754
  • archiwista zakładowy a nie żaden kustosz
Odp: przekazanie akt do p
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 22, 2011, »