Aktualności:

Widzę, że część osób może mieć problemy z zalogowaniem/hasłami/zatwierdzeniem konta szczególnie z domen WP, Onet, Interia  - czytamy watek: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5043.0.html i potem proszę tej sprawie o kontakt na priv rafal.magrys(na)gmail.com

Menu główne

Niepublikowane wykazy akt, przepisy etc.

Zaczęty przez Jarek, Czerwiec 02, 2011,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Hadrian

Szanowni Państwo, czy ma może ktoś dostęp do następujących aktów prawnych i mógłby wykonać ich zdjęcia? 1. Uchwała nr 128/71 Rady Ministrów z dnia 2 lipca 1971 r. w sprawie organizacji ochrony tajemnicy państwowej i służbowej, 2. zarządzenie nr 89/72 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 30 sierpnia 1972 r. w sprawie zasad i sposobu postępowania w kraju z wiadomościami stanowiącymi tajemnicę państwową i służbową, 3. zarządzenie nr 60/83 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 29 czerwca 1983 r. w sprawie szczegółowych zasad i sposobu postępowania z wiadomościami stanowiącymi tajemnicę państwową (najważniejsze). Z góry dziękuję za pomoc, ponieważ ww. akty są mi potrzebne do napisania doktoratu:)

Mad_Cyclist

Szanowni Państwo,
Czy ktoś natknął się w sieci na JRWA Ministerstwa Gospodarki z lat 1999-2003 i Ministerstwa Gospodarki i z lat 2005-2015. Posiadam jedynie JRWA wprowadzony decyzją Ministra Gospodarki z 28. 12. 2009. Poszukuję wcześniejszych czy może komuś wpadło coś takiego w ręce? Będę wdzięczny za jakiekolwiek informacje.

rayan

Witam
Czy ktoś z Państwa wie jak długo należy przechowywać wyniki badań:
- laboratoryjnych , ekg , rtg (ale nie wynik ) , spirometrii  i inne badania
z poważaniem : M. Ł

sirsilis

to nie ten wątek...

po drugie: gdzie pracujesz???
po trzecie: gdzie jest jrwa???

Dory

Cytat: rayan w Czerwiec 23, 2020,
Witam
Czy ktoś z Państwa wie jak długo należy przechowywać wyniki badań:
- laboratoryjnych , ekg , rtg (ale nie wynik ) , spirometrii  i inne badania
z poważaniem : M. Ł
Jeśli nie wyniki RTG to w takim razie co? Skierowanie na badania?

sirsilis

Cytat: Dory w Czerwiec 23, 2020,
Cytat: rayan w Czerwiec 23, 2020,
Witam
Czy ktoś z Państwa wie jak długo należy przechowywać wyniki badań:
- laboratoryjnych , ekg , rtg (ale nie wynik ) , spirometrii  i inne badania
z poważaniem : M. Ł
Jeśli nie wyniki RTG to w takim razie co? Skierowanie na badania?

to pewne chodzi o szpital i pewne ustawa reguluje co  i ile lat się przechowuje


rayan

Interesuje mnie zagadnienie ponieważ jestem archiwistą z wykształcenia
z poważaniem : MŁ

sirsilis

Cytat: rayan w Czerwiec 24, 2020,
Interesuje mnie zagadnienie ponieważ jestem archiwistą z wykształcenia
z poważaniem : MŁ


Jak większość  z nas na tym forum :)

Michał Szot

Cytat: Hadrian w Listopad 07, 2017,
1. Uchwała nr 128/71 Rady Ministrów z dnia 2 lipca 1971 r. w sprawie organizacji ochrony tajemnicy państwowej i służbowej,
2. zarządzenie nr 89/72 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 30 sierpnia 1972 r. w sprawie zasad i sposobu postępowania w kraju z wiadomościami stanowiącymi tajemnicę państwową i służbową,
3. zarządzenie nr 60/83 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 29 czerwca 1983 r. w sprawie szczegółowych zasad i sposobu postępowania z wiadomościami stanowiącymi tajemnicę państwową

Czy udało Ci się dotrzeć do tych dokumentów?
Drodzy archiwiści, poszukuję w szczególności zarządzenia z pkt 2. Kancelaria tajna zabiera się u mnie za archiwizację i brakowanie.

Sindbad1

Witam
Czy może posiadacie skan zarządzenia nr 8 Prezesa Krajowego Urzędu Pracy z dnia 16 czerwca 1997 r. w sprawie wykonywania czynności kancelaryjnych oraz zasad i trybu postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną? Pilnie poszukuję

Generalnie chodzi mi o jrwa

Dzięki i pozdrawiam

Kaśka K.

Czy ktoś może udostępnił  tutaj lub może udostępnić do pobrania  zarządzenie nr 40 Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lipca 1990 r. w sprawie wykonywania czynności kancelaryjnych w urzędach gmin, związków komunalnych i sejmików samorządowych ? A może wie gdzie szukać w sieci tego dokumentu ?

Filip Kwiatek

Wygląda, że było to zarządzenie niepublikowane, brak info w Monitorze Polskim, więc albo ktoś z forumowiczów ma i wrzuci, albo trzeba pytać bezpośrednio w archiwum KPRM.

ewelina_907

Czy jednolity rzeczowy wykaz akt dla urzędów terenowych organów rządowej administracji ogólnej ustalony Zarządzeniem Nr 32 Ministra-Szefa Urzędu Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 1990 r. dotyczy tez urzędów gmin?

Rovan

Tak - patrz par.  9 ust. 3 instrukcji kancelaryjnej dla urzędów gmin, wprowadzonej zarządzeniem nr 40 Prezesa Rady Ministrów z 19 lipca 1990 r. w sprawie wykonywania czynności kancelaryjnych w urzędach gmin, związków komunalnych i sejmików samorządowych.