Aktualności:

Widzę, że część osób może mieć problemy z zalogowaniem/hasłami/zatwierdzeniem konta szczególnie z domen WP, Onet, Interia  - czytamy watek: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5043.0.html i potem proszę tej sprawie o kontakt na priv rafal.magrys(na)gmail.com

Menu główne

Porządkowanie akt w archiwum zakładowym - materiały archiwalne

Zaczęty przez MarcinP, Kwiecień 21, 2011,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

MarcinP

Witam!
Zastanawiam się co zrobić, gdy w teczkach kategorii A mam kilkadziesiąt kserokopii dokumentów zamiast oryginałów. Teoretycznie ważne są tylko oryginały, bo one mogą być pomocne np. w postępowaniach sądowych. Właśnie porządkuję te akta i w zdecydowanej większości zostawiam te nieszczęsne kopie. Niestety oryginałów już nie zdobędę, ponieważ akta pochodzą z lat dziewięćdziesiątych. Oczywiście wyłączam przede wszystkim dublety (kryteria: niepowtarzalności informacji i tekstów etc.). Proszę jakąś doświadczoną osobę o poradę.
Z góry dziękuję :)

MarcinP
stażysta

marcia

Jeśli nie ustalisz miejsca, w którym znajdują się oryginały, to wtórniki powinny pozostać. Tak nam często po ekspertyzie zaleca nasze AP.
"Życie jest zbyt krótkie, by było małe." B. Disraeli.

MarcinP