Internetowe Forum Archiwalne > Udostępnianie
Szkolenia dla obsługi PN w archiwach
(1/1)
Hanna Staszewska:
Witam,
zobaczcie, bibliotekarze się szkolą: http://www.biblioteka.wsp.lodz.pl/warsztaty.pdf.
Czy ktoś słyszał o podobnych inicjatywach w archiwach?
Uważam, ze bardzo by się przydały, wiele urzędów i instytucji szkoli swoich pracowników, mających kontakt z klientami, archiwa też chyba powinny.
Jak myślicie?
Pozdrawiam
Filip Kwiatek:
Nasze koleżanki z obsługi były w 2009 roku na szkoleniu Asertywna komunikacja w pracy urzędnika obsługującego klienta zewnętrznego ;)
Pozdrawiam
Bogusława Deryło:
Byłam na takim szkoleniu chyba w 2008 i uważam, że było bardzo pouczające.
Ale takie specjalne dla pracowników archiwów, nie tylko tych z pracowni, też byłoby pożyteczne.
Grzegorz:
Urząd Służby Cywilnej organizuje takie projekty. Kilka archiwów się załapało... http://www.dsc.kprm.gov.pl/aktualnosci.php?id=9&look=459 W ramach projektu przewidziano szereg szkoleń wiązanych z kontaktami z klientami... trzeba szukać
Sylwester:
Bardzo potrzebne - w pracowniach jest różnie, rożni ludzi przychodzą - nieraz już o wrogim nastawieniu. Nie wszyscy to grzeczni naukowcy, niektórzy trafiają do archiwum jako do którejś z kolei instytucji, w której szukają informacji o swojej własności, pracy, itd. Są czasem dość podenerwowani. Znalazłem takie szkolenie "Kontakt z klientem trudnym" (nawet zapisane w karcie rozwoju pracownika) :)
Powrót po latach Sylwester R
Nawigacja
Idź do wersji pełnej