Aktualności:

UWAGA:  - Upgrade do wersji 2.1.4 - zakończony... proszę o zgłaszanie ewentualnych błędów tutaj: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5037.msg32648.html#msg32648

Menu główne

Szkolenia dla obsługi PN w archiwach

Zaczęty przez Hanna Staszewska, Marzec 15, 2011,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Hanna Staszewska

Witam,
zobaczcie, bibliotekarze się szkolą: http://www.biblioteka.wsp.lodz.pl/warsztaty.pdf.
Czy ktoś słyszał o podobnych inicjatywach w archiwach?
Uważam, ze bardzo by się przydały, wiele urzędów i instytucji szkoli swoich pracowników, mających kontakt z klientami, archiwa też chyba powinny.
Jak myślicie?

Pozdrawiam

Filip Kwiatek

Nasze koleżanki z obsługi były w 2009 roku na szkoleniu Asertywna komunikacja w pracy urzędnika obsługującego klienta zewnętrznego   ;)

Pozdrawiam

Bogusława Deryło

Byłam na takim szkoleniu chyba w 2008 i uważam, że było bardzo pouczające.
Ale takie specjalne dla pracowników archiwów, nie tylko tych z pracowni, też byłoby pożyteczne.

Grzegorz

Urząd Służby Cywilnej organizuje takie projekty. Kilka archiwów się załapało... http://www.dsc.kprm.gov.pl/aktualnosci.php?id=9&look=459  W ramach projektu przewidziano szereg szkoleń wiązanych z kontaktami z klientami... trzeba szukać

Sylwester

Bardzo potrzebne - w pracowniach jest różnie, rożni ludzi przychodzą - nieraz już o wrogim nastawieniu. Nie wszyscy to grzeczni naukowcy, niektórzy trafiają do archiwum jako do którejś z kolei instytucji, w której szukają informacji o swojej własności, pracy, itd. Są czasem  dość podenerwowani. Znalazłem takie szkolenie "Kontakt z klientem trudnym" (nawet zapisane w karcie rozwoju pracownika) :)

Powrót po latach Sylwester R