Aktualności:

Widzę, że część osób może mieć problemy z zalogowaniem/hasłami/zatwierdzeniem konta szczególnie z domen WP, Onet, Interia  - czytamy watek: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5043.0.html i potem proszę tej sprawie o kontakt na priv rafal.magrys(na)gmail.com

Menu główne

Likwidacja państwowej wyższej uczelni - co z dokumentacją?

Zaczęty przez krzysiekp, Kwiecień 18, 2011,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

krzysiekp

witam
Czy istnieje zapis prawny mówiący co dzieje się z dokumentacją dotyczącą przebiegu studiów w przepadku likwidacji wyższej uczelni. Szukałem w ważniejszych aktach normatywnych lecz nic nie konkretnego nie znalazłem.
Prosze o pomoc

Jarek

Zdaje się że jak dotąd żadna uczelnia państwowa nie została zlikwidowana. Prawo o szkolnictwie wyższym mówi że likwidacja uczelni państwowej następuje w drodze ustawy bądź rozporządzenia. Jak sądzę taki akt prawny określi sposób postępowania z dokumentacją likwidowanej uczelni. No i jest jeszcze rozporządzenie wykonawcze z 2002 r. do ustawy archiwalnej, okreslające gdzie trafia dokumentacja likwidowanej jednostki.
Jarek Orszulak