Internetowe Forum Archiwalne > Archiwa Zakładowe
Przyjmowanie akt do archiwum zakładowego - akta tajnej kancelarii
(1/1)
Początkująca:
Bardzo proszę o informacje jak należy postępować z dokumentacją z byłej Tajnej Kancelarii.
Czy jakieś dokumenty można odtajnić.
Jeżeli możecie podać odpowiednie przepisy,to z góry dzięjuję.
Bogusław Kleszczyński:
Co Pani rozumie przez "była kancelaria tajna"? Z jakich lat pochodzą te akta?
Początkująca:
Pracownik Tajnej kancelarii został zwolniony i dokumentacja ma być przekazana do archiwum.
Dokumentacja obejmuje lata 1976-1998.
Anonymous:
:oops: :oops: :oops: ... matko boska cześtochowska ... "pracownik tajnej kancelarii został zwolniony i dokumentacja ma być przekazana do archiwum" ... ten kto wpadł na taki pomysł niech sobie najpierw przeczyta: http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=WDU19990110095&type=3&name=D19990095Lj.pdf
Bogusław Kleszczyński:
Choć zgadzam się zasadniczo z przedmówcą to radzę jak najszybciej skontaktowac się z oddziałem nadzoru własciwego archiwum państwowego - mają obowiązek pomóc w tej sprawie, a z tego co wiem jakiś czas temu NDAP organizowała spotkanie/szkolenie dotyczace tej tematyki dla dyrektorów i pracowników AP'ów. Powodzenia :?
Nawigacja
Idź do wersji pełnej