Aktualności:

Widzę, że część osób może mieć problemy z zalogowaniem/hasłami/zatwierdzeniem konta szczególnie z domen WP, Onet, Interia  - czytamy watek: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5043.0.html i potem proszę tej sprawie o kontakt na priv rafal.magrys(na)gmail.com

Menu główne

zarządzanie dokumentacją w izbach celnych i urzędach celnych

Zaczęty przez Wojciech Woźniak, Lipiec 26, 2011,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wojciech Woźniak

Witam
Na stronie Ministerstwa Finansów opublikowany został Projekt Zarządzenia Ministra Finansów w sprawie zarządzania dokumentacją w izbach celnych i urzędach celnych. Zarządzenie zawiera: instrukcję kancelaryjną, jrwa oraz instrukcje archiwalną. W instrukcji kancelaryjnej wprowadzono 5 (!) "modeli obiegu dokumentacji":
- model elektronicznego obiegu dokumentacji
- model elektroniczno-papierowego obiegu dokumentacji
- model elektronicznej rejestracji spraw
- model elektronicznej ewidencji dokumentów i pism
- model papierowego obiegu dokumentacji
Kierownik jednostki organizacyjnej podejmuje decyzję, który model będzie obowiązujący.
Systemy stosowane dotychczas mają być dostosowane do wymogów zarządzenia w ciągu 5 lat.

pozdrawiam
ww
Sometimes you eat the bear
and sometimes the bear eats you