Każde archiwum ma już stronę internetową, jedne są lepsze inne gorsze, ale ważne, że istnieją i służą informacji o funkcjonowaniu archiwum i jego zasobie.
Sam z kolei od dwóch miesięcy prowadzę serwis intranetowy, który służy nam wewnętrznej komunikacji. Może nie jesteśmy ogromną instytucją, ale tego typu, podręczne, źródło informacji sprawdza się dość dobrze, tym bardziej, że większość pracowników korzysta w pracy z komputera. Zdecydowanie łatwiej i szybciej można przejrzeć wstępy przygotowane na komisję metodyczną, przeczytać artykuł napisany przez któregoś z pracowników, znaleźć jakiś akt prawny, przejrzeć spis zespołów, czy po prostu dowiedzieć się o sprawach bieżących archiwum, zamiast biegać do tablicy ogłoszeń.
Biorąc pod uwagę, że serwis funkcjonuje dopiero od niedawna, mam pytanie, czy w jakimś innym archiwum funkcjonuje również intranet. Chętnie wysłuchałbym ewentualnych rad odnośnie tego medium, mogę się też podzielić własnymi doświadczeniami.
Pozdrawiam