Autor Wątek: eDoręczenia od 1.1.2025 a instrukcja kanclearyjna  (Przeczytany 220 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Marta

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 3
Jak uważacie: czy wdrożenie eDoręczeń obowiązkowych dla podmiotów publicznych od 1.01.2025 wymaga aktualizacji instrukcji kancelaryjnej? a może taka aktualizacja byłaby tylko dobrą praktyką?

Offline EwelinaP

  • archiwista
  • ***
  • Wiadomości: 407
  • Płeć: Kobieta
Odp: eDoręczenia od 1.1.2025 a instrukcja kanclearyjna
« Odpowiedź #1 dnia: Wczoraj o 10:34 am »
Jeśli chodzi o instrukcję będącą załącznikiem do rozporządzenia z 2011 r. to nie ma możliwości, by ją zmienić. Można wprowadzić dodatkowe regulaminy, czy też schematy postępowania, w zależności od tego, czy działamy tylko papierowo, czy mamy system wspomagający obieg dokumentacji, czy działamy na ezd. W tym pierwszym przypadku jest chyba najgorzej, bo do rozwiązania zostaje kwestia nadania uprawnień do obsługi skrzynki itd. Na pewno można to załatwić inaczej, niż poprzez zmianę instrukcji kancelaryjnej.

Offline gtrafalski

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 4
Odp: eDoręczenia od 1.1.2025 a instrukcja kanclearyjna
« Odpowiedź #2 dnia: Wczoraj o 02:57 pm »
Jeżeli nie musisz być w rygorach Rozporządzenia to zastanowiłbym się czy nie potrzebuję wystąpić o zmianę instrukcji w zakresie ADE - Adresu Doręczeń Elektronicznych. Moim zdaniem nie jest to konieczne, ale jeżeli masz taką wolę to możesz