Autor Wątek: Nadzór archiwalny - instrukcja archiwalna  (Przeczytany 3216 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline madzia-n

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 10
Nadzór archiwalny - instrukcja archiwalna
« dnia: Marzec 15, 2010, »
Moje pytanie dotyczy instrukcji archiwalnej w sprawie organizacji i zakresu działania AZ oraz zasad i trybu postępowania z dokumentacją w Urzędzie Gminy.
Poprzednia instrukcja była napisana na kolanie w 2004. Po jej zmodyfikowaniu i jeszcze przed podpisaniem zarządzenia (wprowadzającego w życie) przez kierownika komórki (w tym przypadku Wójta) jest wymóg, że musi być ona zaakceptowana przez Archiwum Państwowe. W ilu egzemplarzach należy im taki projekt nowej instruckcji przesłać? wystarczy w jednym? A po ewentualnych poprawkach i podpisaniu przez Wójta przesłać już tą ostateczna wersje.

Pewnie odpowiedź nasuwa się jedna - zadzwonić do właściwego archiwum. Tylko, że tam nikt od tygodnia nie odbiera telefonu :( A chciałabym juz to zakończyć i uporządkować.

Offline Jarek

  • st. kustosz(ka)
  • ******
  • Wiadomości: 1754
  • archiwista zakładowy a nie żaden kustosz
Odp: Nadzór archiwalny - instrukcja archiwalna
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 16, 2010, »
Czy to aż takie ważne? Dla pewności wyślij dwa egzemplarze.
pozdrawiam.
Jarek Orszulak