Przyjmowanie akt do archiwum zakładowego - gdzie umieśćić ilosć stron?

Zaczęty przez martusia1807, Styczeń 14, 2010,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

martusia1807

Gdzie należy umieścić informację o liczbie stron w teczce, zgodnie z ustawą jest to wierzchnia strona teczki, u mnie w pracy zapisuje się je wewnątrz teczki.

marcia

U mnie w pracy praktykuje się zapisywanie liczby stron na spodniej wewnętrznej części teczki.
"Życie jest zbyt krótkie, by było małe." B. Disraeli.

Jarek

Zgodnie z rozporządzeniem (a nie ustawą) Ministra Kultury w sprawie postępowania z dokumentacją (Dz. U. z 2002 r., Nr 167, poz. 1375) "opisanie materiałów archiwalnych polega na umieszczeniu na wierzchniej stronie każdej teczki (...) liczby stron w teczce.". Natomiast zgodnie np. z instrukcją kancelaryjną dla zespolonej administracji rządowej  (Dz. U. z 1998 r., Nr 161, poz. 1109) przy przekzaywaniu akt do AZ "przez porządkowanie akt rozumie się (...) ponumerowanie stron ołówkiem zwykłym i oznaczenie na zewnętrznej, spodniej stronie okładki liczby stron zawartych w teczce"   :-\ Zatem zdecydowanie na zewnątrz teczki. Najlepiej napisać i na wierzchu, i od spodu  ;D
Jarek Orszulak