Internetowe Forum Archiwalne > Archiwizacja materiałów cyfrowych i digitalizacja analogowych

Arisco - Elektroniczny obieg dokumentów w instytucji z powierzonym zasobem

(1/2) > >>

smoli:
Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem elektronicznego obiegu dokumentacji firmy Arisco? chodzi o obieg dokumentacji bieżącej oraz pozniej archiwalny (czyli program Kancelaria i Archiwum), czy system jaki proponują sprawdza sie w kontekscie wymagan archiwalnych? Pytanie dotyczy osób, którzy rzeczywiście korzystają z tych programów.  za udzielone odpowiedzi, wskazówki dziękuję i pozdrawiam

betinka:
testowałam demo. I niestety nie robi tak jak wymaga ap brakowania.

smoli:
czyli problem z programem archiwum, hmm ja jeszcze nie przygotowywalem brakowania na podstawie ewidencji z programu, na razie tylko testowalem czy prawidlowo wydziela te B, a programu Kancelaria pewnie nie testowala pani? uzywam programu archiwum i nie wiem czy kancelaria nie bedzie bledem.

betinka:
tak programu Kancelaria nie testowałam. Jesteśmy na etapie przygotowania do przetargu programu do elektronicznego obiegu dokumentów i tam stawiamy wszystkie nasze wymogi tak kancelaryjne jak i archiwalne.

smoli:
My jestesmy w podobnej sytuacji,  programow tego typu jest wiele, ale nie kazdy dziala w oparciu o RWA czy tez inne wymagania kancelaryjno-archiwalne

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej