Aktualności:

Widzę, że część osób może mieć problemy z zalogowaniem/hasłami/zatwierdzeniem konta szczególnie z domen WP, Onet, Interia  - czytamy watek: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5043.0.html i potem proszę tej sprawie o kontakt na priv rafal.magrys(na)gmail.com

Menu główne

Procedura postępowania w przypadku zniszczenia dokumentacji?

Zaczęty przez luke, Październik 29, 2009,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

luke

Witam,
czy ktoś z IFARowiczów posiada wiedzę na temat procedury postępowania w przypadku zniszczenia dokumentacji podczas pożaru?
Chodzi o szkołę podstawową (nie będącą pod nadzorem AP), w której zniszczeniu uległa dokumentacja organizacyjna, akta osobowe, dokumentacja księgowa, dokumentacja dotycząca organizacji i sposobu kształcenia, itp. Osoba, która zwróciła się do mnie z tym zapytaniem sądzi, że należy wszystko odtworzyć (co przecież może się okazać niewykonalne). Czy spotkaliście się może z zarządzeniami lub wytycznymi dotyczącymi postępowania w takiej sytuacji?