Jaka klasa rzeczowa? - wykazy nieruchomości w archiwum urzędu gminy

Zaczęty przez Agnieszka Pepłowska, Sierpień 10, 2005,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Agnieszka Pepłowska

Hej! Mam pytanie do archiwistów posiadających doświadczenie w porządkowaniu dokumentacji. Porządkuję akta urzędu gminy i natknęłam sie na dokumentacje, której nie moge sklasyfikowć. Są to wykazy nieruchomości, w fomie ankiet wysłanych do mieszkańców gminy z prośbą o wypełnienie i odesłanie. Zawierają informacje o powierzchni i rodzaju nieruchomości, będącej w posiadaniu danej osoby. Udało mi się ustalić, że były sporządzane w celu obliczania podatku od nieruchomości. Jest to dokumentacja z l. 90-tych. Jak to sklasyfikować i ile lat przechowywać? Podobnie rzecz się ma z zawiadomieniami o zmianach w rejestrze gryntów. Są to zawiadomienia dla mieszkańców gminy i udało mi sie ustalić, że były wydawane w oparciu o decyzje o zmianie w rejestrze gruntów (kat. A). No i podobny problem. Jak to sklasyfikować i ile lat przechowywać?
Jesli możecie to pomóżcie. Aga

Anonymous

Witam serdecznie
Mialam podobny problem, mianowicie spotkalam sie z ankietami dotyczącymi szkol tzn. uczniom danej szkoly dawano ankiety z prosba o wypelnienie nastepnie zbierano z poszczegolnych szkol te ankiety i na ich podstawie pisano raport o stanie szkol na terenie danego wojewodztwa... Moj zwierzchnik powiedzial ze ankiety to tylko materialy pomocnicze w pisaniu raportow, sprawozdań i tylko te końcowe opracowania sa archiwizowane a ankiety nie. Wobec powyższego zostaly zniszczone te ankiety zaznaczam ze nie bylo na nich zadnych danych osobowoych po prostu pytania i rubryki do zaznaczania nic więcej ....

betinka

Pani Agnieszko jak Pani wybrnęła z tego tematu. Bo dzisiaj to 3110 Podatek od nieruchomości  B-10            ( Ankiety od właścicieli nieruchomości do naliczenia podatku)