Rzeczowy wykaz akt w szkole

Zaczęty przez madzior_1984, Czerwiec 07, 2009,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

madzior_1984

Witam,
podjęłam się uporządkowania dokumentacji w Szkole Podstawowej. Z tego co orientuje się sekretarz szkoły (oraz z dokumentacji)jednostka ta nie znajduje się pod nadzorem AP. Do tej pory korzystano tam z wykazu akt, który powstał w oparciu o Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 1999 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków miedzygminnych i w sumie jest jej powtorzeniem z dodaniem kilku klas i rozszerzeniem niektórych. Problem w tym, że występuje tam kategoria A, która to przecież nie powstaje w jednostkach, które nie podlegają nadzorowi. Tu pojawia się moje pytania:
1. Czym mam sie kierować przy zmianie kategorii?

madzior_1984

oj oto dalsze pytania:
2. Czy zmodyfikowany już wykaz akt powinnam przesłać do AP do zaopiniowania?
3. Czy pozwolenie na brakowanie również powinnam przesłać do AP>
4. W jaki sposób mogę sprawdzić, czy szkoła ta rzeczywiścnie nie znajduje się pod nadzorem AP? (Wiem, że wykaz taki był kiedyś na stronie naczelnej dyrekcji, ale po zmianie strony już go nie zamieszczono...)
pozdrawiam

Jarek

Odpowiedź na wszystkie Twoje pytania jest jedna: zwróć się do Archiwum Państwowego.
pozdrawiam
Jarek Orszulak

Georg Jablonski

Wykaz instytucji pod nadzorem powinien być na stronie internetowej www.archiwa.gov.pl lub każdego archiwum państwowego?
eorg