Nie chcąc zakładać nowego tematu i robić bałaganu, podepnę się tutaj.
Ostatnio otrzymałem małą zagwostkę, z którą średnio potrafię sobie poradzić. Czy jeśli na dokumentacji technicznej widnieje podpis elektroniczny, to czy jej zdigitalizowana wersja będzie pełnoprawna? Z jednej strony ustawa o podpisie elektronicznym mówi o tym, że ów jest równorzędny temu odręcznemu... chyba, że odrębne przepisy stanowią inaczej. I tutaj pojawia się problem. Z tego co wiem, to w dokumentacji technicznej podpis jest szczególnie istotny (i to jedyny powód, dla którego nie pozbyto się jeszcze wersji papierowej), ale nie potrafię znaleźć przepisu, który by mówił o konieczności utrzymania papierowej formy takiego dokumentu. Co Państwo o tym sądzicie? Wszystko odbywa się w myśl filozofii pozbywania się papieru, przechodzenia na formę cyfrową. Nawet wskazówki gdzie szukać odpowiedz będą niezwykle pomocne.
pzdr.