Aktualności:

UWAGA:  - Upgrade do wersji 2.1.4 - zakończony... proszę o zgłaszanie ewentualnych błędów tutaj: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5037.msg32648.html#msg32648

Menu główne

Kategoria archiwalna - decyzje administracyjne = B10?

Zaczęty przez Michał Anioł, Marzec 13, 2007,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Michał Anioł

:?:  Czy każda decyzja musi mieć kategorię B10, na mocy jakiego rozporzadzenia  :?:
Jestem zielony - mam problem z jrwza, nie rozumiem dlaczego tak ma być - że B10, nie wiadomo z kad to ma wynikać.

Jarek

a o jakie decyzje chodzi, jakiego urzędu/organu administracji?
Jarek Orszulak

Michał Anioł

Jednostka podległa Urzedowi Miasta. Pomoc społęczna.
AP jak to oni każą przekwalifikować akta do innej kat. nie tłumaczac dlaczego. Tylko w ubiegłym roku musiałem przekwalifikować z B5 do B10 dodatki mieszkaniowe i zasiłki celowe.

Jarek

czyli wg mnie ma tutaj zastosowanie instrukcja kancleryjna dla organów gmin ustalona rozp. prezesa rady min. Jej par. 15 mówi że zmiany w jrwa "mogą być dokonywane tylko na podstawie zarządzenia kierownika urzędu w porozumieniu z właściwym archiwum państwowym". Chyba że chcodzi o akta kt. chcieliście już wybrakować.
Jarek Orszulak

Michał Anioł

Rozp. Prezesa Rady Min. mówi, ze te akta o których ja akurat mówie przechow.  5 lat, z tad moje zdziwienie. I zapytanie o być moze inny zapis który to reguluje.

Jarek

nie znam takiego rozporzadzenia i mocno wątpię czy jest. AP powinno pamiętać że ono też nie może "ot tak" zmieniać kategorii. Najprościej poprosić ich o  pisemne wyjaśnienie na jakiej podstawie podwyższają tę kategorię.
Jarek Orszulak

albinka

Witam
Prosze mi powiedziec, jak dlugo przrchowuje sie decyzje administracyjne. ktos mi powiedzial, ze 5 lat (z zachowaniem termniow odwolawczych). przestudiowalam KPA, ale tam ani slowa na ten temat. Chyba, ze przeoczylam :(. Pomozcie Panowie i Panie.
A.

albinka