Aktualności:

UWAGA:  - Upgrade do wersji 2.1.4 - zakończony... proszę o zgłaszanie ewentualnych błędów tutaj: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5037.msg32648.html#msg32648

Menu główne

Porządkowanie akt tajnej kancelarii - jaki wykaz?

Zaczęty przez Rycho48, Luty 10, 2009,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Rycho48

Witam.
Od niedawna jestem pracownikiem kancelarii tajnej w jednej z prokuratur. Po przejęciu KT natknąłem się na pewien problem związany z archiwizacją znajdujących się tamże tzw. teczek tematycznych z zakresu administracji prokuratury. Otóż na stanie kancelarii "zalega"
dużo teczek niejawnych , nawet z końca lat 90-tych (wpisana data zakończenia lecz brak symbolu i kategorii archiwalnej).
Wydawało mi się , że nic prostszego jak tylko opisać je i sporządzić spis zdawczo-odbiorczy. Niestety stwierdziłem , że od końca lat 90-tych do dzisiaj w jednostce obowiązywały kolejno 3 (trzy) jednolite rzeczowe wykazy akt. I tu moja rozterka , jak mam opisywać teczki ( niestety nie jestem pewien więc pytam)? Czy mają być opisane zgodnie z jrwa obowiązującym obecnie czy obowiązującym w dniu zakończenia teczki? Moje wątpliwości biorą się stąd , że kolejne jrwa "tworzono dosyć niekonsekwentnie". Sprowadza się to do tego iż takie same teczki tematyczne w kolejnych jrwa mają różne symbole.
Bardzo proszę o radę jak prawidłowo sporządzić spisy.